Färg ska det va!




Påsken är som man säger glad och då ska självklart fjädrarna vara i en massa glada granna färger! Jag älskar färg och är lite anti när det bara ska vara svart, vitt, grått och jordnära och icke utstickande färger på allt. Klart man inte kan ha färg överallt men jag tycker man ska våga lite mer. Färg gör dig glad! Dom här fina minifjädrarna hittade jag i Sundsvall när jag var där igår!





När jag ändå höll på att sätta en massa färg i björkriset letade jag fram en syrenlila iitalalykta ur mina gömmor! Passade väldigt bra ihop med den hallonrosa som jag redan hade på bordet.
Jag älskar mina iitalalyktor!



Kommentarer
Postat av: Mariana

Du har helt rätt när det gäller färger, dom är underbara och man blir glad av dom!jättefint med dina fjädrar och lyktor!! bara muffis som fattas på bilden!

2012-04-02 @ 13:10:43
Postat av: Åsa

Jag försökte faktiskt få med Mufffis på en bild men hon ville inte. Hon är inte ens intresserad av fjädrarna ;P

2012-04-02 @ 13:31:42
Postat av: Anonym

Väldans vacker blev det!

Är det en kattlucka som jag ser på ena bilden?

2012-04-05 @ 09:28:43
Postat av: Åsa

Ja det är en kattlucka där i bakgrunden. Vem är det som undrar?

2012-04-05 @ 13:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback