Måndag

Idag har det stått stilla i bygget men sånna dagar måste man få ha ibland också! Jag har haft fullt upp ändå.
Jag har varit inne i stan och gjort lite ärenden. Först var jag och åt lunch med Micke. Sen åkte vi till Dahl och hämtade en massa saker till golvvärmen som vi hade beställt. Efter det åkte jag och släppte av Micke så han fick jobba och jag åkte på både Flugger och JP och kollade på tapeter. Jag har suttit mycket på internet och kollat men det man måste ha med i tankarna då är att färgerna kanske inte ser ut så i verkligeten. Tapeten vi tänker ha i sovrummet var inte alls rosa som jag sett på internet utan mer rosa/lila. Men den var fin så den slår vi nog till på! Sen kollade jag även efter den jag tänker ha i garderoben men den hade ingen av dom.

Jag var även till MIO och köpte en hylla som jag länge velat ha. Nu var det även kampanjpris på den så den var 300 kr billigare! Den fanns hemma på lagret så jag fick med mig den hem direkt! Ovanligt för att vara MIO. Där hittade jag även en full hylla med kökssaker från märket rice så jag kunde inte låta bli att köpa två fina slickepottar!





Nu ikväll har vi varit hos Mattias och Sara och haft ost & kexkväll! Mysigt och gott! Fast mest fokus låg på det lilla yrvädret Elias. Vi hade med en liten present åt dom bestående av en kivi Iittalaljuslykta och några doftljus. Det verkade dom uppskatta!

Nu ska jag ta det lite lugnt! Sällan man får en lugn stund nuförtiden. Imorgon ska jag springa fram och tillbaka över gården med ved, tråkigt men man måste ju.


Kommentarer
Postat av: Sara

Blev huuuur glada som helst, vad ni skämmer bort oss! :-) Nu satsar vi på en bowlingkväll next!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback