Bildbomb

Här kommer en blandning med kort på sånt vi håller på med och som vi gjort. iPhonen svämmar över av kort!

Just nu håller vi på och fixar ute på farstun så det ska bli fräscht och mysigt. Micke har byggt en platsbyggd bänk med förvaring i.




Vi har tagit bort "komposthögen" som låg mitt uppe i bärsån. Det såg förjävligt ut. Här är bara en del av allt som låg där.


Muffis ligger och håller koll på oss så hon vet vart hon har oss!


Jag planterade mina jordgubbsplantor i veckan. Jag vill egentligen ha ett jättestort jordgubbsland men vet inte vart jag ska ha det så jag börjar så här till en början.




Min lilla snickare! Han beställde fina lister på internet att ha inne i speglarna på den platsbyggda bänken.
I bakgrunden kanske ni ser att väggen som varit gul blir vit istället, det är det jag pysslar med om dagarna. Vitt och fräscht ska det bli!








Så här gult var det innan jag började måla vitt.


Förgätmigej.


Micke har fixat till elen på farstun och när han höll på med det lyckades han fastna i hålet.


Mina katter!


Myskatten!





Kommentarer
Postat av: Louise G

Fiiiiint, Åsa!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback