Andra advent

Söndagen den fjärde December och andra advent. Det ser mer ut som en höstmånad ute än att det är December. Jag tycker det är dags för lite vitt på marken, jag vill ha snö! Den som kom för en vecka sedan försvann lika fort som den kom.

Vi tog oss en liten sovmorgon imorse, det har vi inte gjort på länge. Igårkväll skulle vi så stort ha myskväll men det slutade med att Micke gick och snickrade och jag somnade på soffan till Så mycket bättre på Tv4-play. Jag som aldrig brukar kunna somna på soffan men jag var tydligen trött.

Vi tänkte ta oss en tur in till stan om en stund. Vi behöver handla lite och så skulle vi ha köpt en röd duk.



Kommentarer
Postat av: Mariana

jag tycker ni är fantastiska! Ni river och snickrar, pyntar och gör vackert ända tills ni stupar. jättekul att följa det ni gör! Så vackra bilder här på bloggen! längtar till jag kan åka till Näsviken! kram till Er

2011-12-04 @ 15:34:35
Postat av: Åsa

Kul att du tycker om bloggen Mariana! Och kul att du kommenterar. Det är inte så många som gör det. Det är bara du och Ida även fast jag har fler besökare. Ni får komma hit till våren/sommaren och hälsa på! Kram på dig!

2011-12-04 @ 16:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback