En lugn dag

Idag har vi bara haft en lugn dag utan måsten och renovering. Vi har legat i soffan nästan hela dagen och kollat på film. Vi fick lite finbesök nu på kvällen av Sara, Mathias och Elias. Trevligt! Vi bjöd på lite hemmagjort godis. Skulle ha bjudit Elias på en lussebulle men den blev visst kvar i mikron lite för länge så den blev kolsvart och det började komma rök från mikron, oops... Luktar förjävligt här hemma nu.

Ja, vi har som sagt haft en lugn dag men nu när klockan är midnatt så börjar det klia i renoveringsfingrarna så jag och Micke har kollat på parkettgolv till sovrummet och gången. Så har vi funderat och diskuterat om allt möjligt här hemma, vi har mycket planer!

Imorgon tar vi tag i renoveringen igen. Blir nog ett besök in till stan för att köpa lite reglar så vi kan få till ett nytt golv i sovrummet. Sen kommer det nog också fem kubik med ved så imorgon är vi nog inte sysslolösa.

Här kommer det lite blandade kort som jag inte lagt in tidigare.

Micke på övervåningen som är oinredd men som vi har planer på att renovera i framtiden. Där finns det bland annat en gammal järnspis och timmerväggar som vi tänker ta fram.




Hallen.


Micke en kväll när vi hade lite mys i vardagsrummet!


Mitt uppe i att baka Chokladbiskvier. Att ha fina skålar och formar från Ib Laursen att baka i gör det roligare!



Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan,

så spännande att renovera! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och en jultävling som pågår just nu. Maila mig på
[email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-12-19 @ 17:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback