Fredag

Idag är det en vecka sedan vi flyttade in. Veckan har gått väldigt fort men det är nog för att vi haft så mycket att göra. Vi har kommit någorlunda iorning. Köket är tillfixat så gott det går och likså vardagsrummet. Dock har vi inget som gör så att vi kan titta på tv så just nu är jag glad att det finns webb-tv. Idol livesänds på webben så min fredagskväll är räddad!

Idag har Micke varit ledig så han har varit in till stan med släpvagnen och köpt gips m.m. Så nu är bygget igång!

Jag själv stannade hemma och donade runt på gården men jag lessnade ganska fort. Det ligger skit överallt. Det är gamla leksaker, rostiga vinterdäck, gammalt golv, frigolit, godispapper och listan kan göras ännu längre. Dessutom klev jag i hundskit på gården så jag förstörde mina skor, då gav jag upp och gick in och bakade istället.
Mickes föräldrar kommer hit imorgon och ska hjälpa oss att röja upp på gården och köra på soptippen.

Jag bakade kolakakor och Mammas chokladsnittar! Älskade lilla Mamma! Igår var det 3 månader sedan Mamma lämnade oss och jag saknar henne så. Jag är så glad över huset men kan ändå inte glädjas fullt ut för det blir aldrig detsamma utan min Mamma.





Kommentarer
Postat av: Ida Morenius

Nej Åsa, det är 3 månader sedan.

2011-12-03 @ 21:54:18
Postat av: Åsa

Oj, virriga Åsa i farten ;P Bra att du rättar mig lillasyster!

2011-12-03 @ 21:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback