Det går bra nu!

Mäklaren från Fastighetsbyrån ringde Micke idag och sa att vi kunde skriva på för huset och flytta in redan nästa Fredag den 25 November! Så i helgen skulle vi få flytta dit alla våra saker eftersom att vi ska vara ute ur lägenheten på Måndag. Då slipper vi flytta alla möbler och kartonger två gånger som vi trott tidigare.

Tidigare inflyttning innebär att vi får fira första advent i huset! Jag längtar så efter att få plocka upp alla fina julsaker jag köpt på mig under några veckor nu!

Nu är jag glad!


Kommentarer
Postat av: Theres

Jag kan inte fatta att du köpt huset jag lekt så jäkla mycket i när jag var liten. Roligt att det är någon jag känner som köpt det :)



Jag ser också fram emot att ta fram adventssakerna, nästa helg ska dom fram och det ska bakas massa godsaker :)

2011-11-14 @ 20:32:49
Postat av: Mariana

Jag är jätteglad för eran skull!!

Så skönt att inte behöva flytta allt två gånger!!!

Stor kram till er!

2011-11-14 @ 21:19:20
Postat av: Micke

Du får komma och leka igen då. :P

2011-11-15 @ 13:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback