Husägare!

Då var första natten i huset avklarad!

Igår höll vi igång från nio på morgonen till ett inatt och jag är redan vaken. Kroppen värker efter allt slit igår. Det är ju så kul att fixa iordning så man bara jobbar och jobbar.

Igår fixade jag till i köket. Plockade upp allt porslin m.m. Så nu har allt sin plats i skåpen. Sen kunde jag inte hålla mig från att julpynta så hissgardinerna, ljusstakarna, dukar och ljuslyktor kom fram så nu har vi det riktigt mysigt i köket!

Idag tänkte jag faktiskt göra klar kransarna om jag vågar gå utanför dörren utan att blåsa bort.

Kransinlägget kommer så fort vi fått internet. Tycker inte om att uppdatera från iPhonen.

Julfint i vårt kök!


Kommentarer
Postat av: Mariana

Jättefint köksfönster! Nu finns granrisbocken på facebook.

2011-11-26 @ 21:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback