Onsdag

Dagarna rullar på här i huset. Jag har varit ledig sedan vi flyttade in så jag har fått en hel del gjort på dagrna.

Jag går upp med Micke när han ska till jobbet så jag får riktigt långa dagar! När han åkt till jobbet sätter jag mig i köket (där jag sitter nu) och tänder en massa ljus och det är så mysigt! Idag fick Micke sova lite längre så jag fixade morgonens första brasa själv. Ja, jag har faktiskt lärt mig pannan själv så jag vet hur man ska göra för att få varmt här hemma! Fast igår gick jag och duschade och kom på efter ett tag att det var ett bra tag sen jag hade eldat så det blev tillslut en väldigt ljummen dusch. Det positiva med det är väl att man duschar lite snabbare och spar på vattnet!

Igår höll jag på att fixa till och städa upp i vardagsrummet för att få lite ordning där och ska väl fortsätta med det idag.


Här kommer lite blandade kort från helgen:

I Fredags firade vi med en varsin pizza från den lokala pizzerian.


Våra köksfönster.


Julfint i fönstren!


Firade i bubbelbadet i fredags!


Han som tycker om att elda!


Micke satte upp vägkäppar.


I Lördags var det rena rama höstvädret här.


Sidan av huset. Det är så himmla högt!


Micke och Leif började ta ner den så kallade carporten. Bort med det bara!




Kommentarer
Postat av: Ida Morenius

Åh vad kul med lite bilder. Vill se mer!! :)

2011-12-01 @ 19:47:13
Postat av: Åsa

Det kommer!

2011-12-01 @ 20:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback