Sovrummet är klart!

Vi har sovit våran första natt i nya sovrummet! Så skönt att få sova i en säng igen!

Igår inredde jag och fixade i ordning det sista så nu är det så himla fint!

Det kommer väl något inlägg sen nån gång.

Jag står och kokar egen tomatsås som vi ska ha till hemmagjord pizza ikväll. Vi har bjudit hit Mickes föräldrar på middag och så ska dom få se hur sovrummet blev!

Jag hade hjälp att läsa kokboken! Va underbart det är med en katt i huset! Fast hon är som en väckarklocka. På vardagarna väcker hon oss halv sex men sen på helgen får vi sova, knepigt!

 


Kommentarer
Postat av: Louise G

Kul att sovrummet är klart. Du måste visa bilder sedan. Är så nyfiken.

Jo visst är det skönt med katt. Våran väckte oss kl.5.00 i morse. Då fick hon gå ut ur rummet och så stängde vi och sov vidare några timmar till. Annars brukar hon sova snällt tills någon går upp.

Jag gissar att Muffis kommer att bli bortskämd. Och det är bara rätt. Det skall dom bli. :-))

Postat av: Monica

Ja vänta ni tills det kommer bilder på sovrummet. Jag har sett det. Som en dröm kan jag säga. Man blir bara avundsjuk. Och Muffis, hon är så mysig sååå. Springer emot en när man kommer.

2012-02-27 @ 14:23:27
Postat av: Mariana

Åsa! Du måste ju fortsätta med din hus-blogg tycker tant myra! Det blir så dyrt om jag måste åka upp och kolla läget varannan vecka! Hjälper Muffis till att läsa recept? kram x 3

2012-03-02 @ 22:20:46
Postat av: Åsa

Jo, jag fortsätter nog med bloggen men ibland tappar man väl lusten helt enkelt. Och som sagt så kan ju inte du åka hit titt som tätt ;P Ja, Muffis är med och läser recept! Hon är med överallt och hon är så mysig. Hon låg i min nacke imorse när jag åt frukost, så mysigt!

2012-03-02 @ 22:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback