Våren är här!

Ja, våren är här och likaså jag! Ni har väntat har jag sett på statistiken.

Tiden går och våren är äntligen här! Igår satt jag och Micke ute i en varsin brassestol på framsidan och myste i solen. Va underbart det är att bo i hus och ha en stor egen tomt att gå ut på!

Idag har vi varit på grilljakt men kom hem utan. Utbudet var väldigt dåligt men det kanske är för tidigt och butikerna har inte hunnit få in hela sortimentet än. Vi tänkte nämligen ha grillpremiär idag. Trots att vi inte hittade någon grill ska vi grilla ändå, fixarmicke får fixa något!

Jag köpte även hem lite vårblommor att ha ute! Här i rabatterna är det tomt. Inte en enda lök som tittar upp, det intresset har nog inte funnits hos tidigare ägare. Jag får peta ner en massa lökar så det blir fint till nästa vår!
Nu har vi iallafall lite vårfint på stentrappan!



Självklart är Muffis med! Hon är med överallt!






Kommentarer
Postat av: Louise G

Åhh har Muffis börjat gå ut. Vad bra. Håller hon sig på gården? Vad kul med lite bilder igen Åsa. Det är så kul att se. :-))

Postat av: Louise G

Vackert! Jag måste nog köpa lite vårblommor jag med. Fast här ser man krokusknopparna sticka upp i alla fall. Det dyker nog upp ett och annat hos er med.

2012-03-18 @ 23:22:15
URL: http://blog1.poppyfield.se/#home
Postat av: Monica

Men va fint du gjort på trappan.......och Muffis är med förstås. Jättefin bild!

2012-03-19 @ 13:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback